Pytania i odpowiedzi

Czym Lime-Kredyt odróżnia się od innych firm z podobnymi usługami?

Jesteśmy szybsi. W pełni zautomatyzowaliśmy wszystkie procesy biznesowe. Dzięki temu nowy klient może uzyskać pieniądze na koncie w 5 minut od momentu rejestracji, a zarejestrowany użytkownik nawet w 1 minutę.

Nasz proces jest łatwiejszy. Nie podobają nam się długie wielostronicowe kwestionariusze. W celu uzyskania pożyczki wpisujesz jedynie informacje z dowodu osobistego.

Jesteśmy tańsi. Tylko u nas lojalni klienci mogą korzystać z pieniędzy przez 5 dni bez żadnych opłat nieograniczoną ilość razy. Bezpłatnie przedłużamy pożyczkę. 0% prowizji za wcześniejszą spłatę pożyczki.

Co jest mi potrzebne, aby uzyskać pożyczkę?
  • Musisz mieć dowód osobisty Rzeczpospolitej Polskiej
  • Musisz mieć ponad 18 lat
  • Musisz posiadać konto bankowe w banku polskim z dostępem internetowym.
  • Możesz otrzymać pożyczkę na imienną kartę bankową wydaną przez systemy Visa i Mastercard
  • Możesz otrzymać pożyczkę na twoje konto PayPal.
Jak szybko dostanę pieniądze?

Jeśli jesteś nowym klientem, potrzebujemy około 30 minut na rozpatrzenie Twojego wniosku. Nasz dział Obsługi weryfikuje umowy w każdy dzień roboczy w godzinach 9.00 - 17.00.  

W niektórych przypadkach ten czas może się przedłużyć. Dokładamy starań by było to jak najkrócej.
Co to jest taryfa i jakie taryfy są dla mnie dostępne?

Taryfa określa maksymalną kwotę, termin i bieżącą stopę procentową pożyczki.

W tej chwili dla naszych klientów dostępne są następujące taryfy:

Szczegóły dotyczące poszczególnych taryf znajdziecie tutaj.

Jak zmniejszyć oprocentowanie pożyczki i zwiększyć dostępny limit?

Przydzielona Ci stopa procentowa i limit kwoty pożyczki zależy od taryfy: im lepsza taryfa, tym lepsze warunki pożyczki. Aby zmienić taryfę na lepszą po prostu korzystaj z naszych usług.

W Twoim Profilu widoczny jest pasek informujący, jak szybko możliwe jest przydzielenie następnej taryfy.

Jeśli chcesz przyspieszyć tempo uzyskania następnej taryfy, skorzystaj z poniższych wskazówek:

WskazówkaSkutek
Staraj się jak najdokładniej wypełnić kwestionariusz przy ubieganiu się o pierwszą pożyczkę.+10%
Korzystaj regularnie z naszych usług.+50%
Zarejestruj dodatkowo jedną lub wiecej kart kredytowych.+10%
Dołącz do nas na portalach społecznościowych (Facebook, Twitter) i wyślij zrzut ekranu do marketing@lime-kredyt.pl*. (Instrukcje jak zrobić zrzut ekranu znajdziesz tutaj).+10%
Umieść pozytywną opinię na temat usług Lime-kredyt w naszej grupie na portalach społecznościowych (Facebook, Twitter) i wyślij zrzut ekranu do marketing@lime-kredyt.pl*. Instrukcje jak zrobić zrzut ekranu znajdziesz tutaj. +15%
Poleć nas swoim znajomym. Można to zrobić klikając na jeden z linków +25%
Staraj się unikać zwłok w płatnościach. Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz zwrocić pieniędzy na czas - przedłuż termin pożyczki, to proste i bezplatne.+5%
Umieść pozytywną opinię na temat usług Lime-kredyt na co najmniej 75 słów w jednym z nastepujących portali: www.lime-kredyt.pl, ….. i wyślij zrzut ekranu do marketing@lime-kredyt.pl*. Instrukcje jak zrobić zrzut ekranu znajdziesz tutaj . +25%

* W temacie wiadomości należy podać numer telefonu, pod którym jesteś zarejestrowany w serwisie.

Jak przedłużyć pożyczkę i ile to kosztuje?
Zawsze możesz przedłużyć pożyczkę. Co więcej, możesz nawet przedłużyć przeterminowaną pożyczkę. Aby to zrobić, wejdź do Twojego Profilu korzystając z numeru telefonu i hasła podanego podczas rejestracji. 
Przejdź do zakładki "Zmień termin spłaty". Wykup kupon na przedłużenie terminu spłaty dotychczasowej pożyczki o 7, 14 lub 21 dni. Następnie wpisz numer kuponu w pole na swoim profilu. Możesz przedłużać pożyczkę nieograniczoną ilość razy. 
Czy możliwe jest złożenie zapytania o pożyczkę przez telefon?

Taka opcja obecnie nie jest dostępna, ale pracujemy nad tą możliwością.

Dlaczego nie została mi przydzielona żadna taryfa?

Najprawdopodobniej nastąpił błąd w systemie. W takim przypadku nasi eksperci natychmiast zostają o tym powiadomieni. Spróbuj ponownie za kilka minut lub skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

Dlaczego jestem proszony o dostarczenie dokumentów?

W procesie przydzielania taryfy sprawdzamy informacje w wielu dostępnych źródłach. Zdarza się jednak, że informacja ta nie jest wystarczająca, i musimy prosić o wysłanie kopii niektórych dokumentów.

Dlaczego odmówiono mi pożyczki?

Decyzja o odmowie pożyczki jest wydana przez system na podstawie wielu czynników, dlatego trudno ustalić przyczynę odmowy  dla pojedynczego przypadku. Najczęstszą przyczyną odmowy jest wprowadzenie nieprawidłowych informacji w kwestionariuszu.

Dlaczego znalazłem się w programie «Poprawa historii kredytowej»?

Najprawdopodobniej nasz system znalazł negatywne wpisy w Twojej historii kredytowej. Po zrealizowaniu programu «Poprawa historii kredytowej» Twoja zdolność kredytowa wzrośnie i otrzymasz pełny dostęp do naszych usług. 

Jak zrobić zrzut ekranu?
  1. Znajdź klawisz «Prt Sc» na klawiaturze (zwykle znajduje się w prawym górnym rogu klawiatury, obok F12 lub Insert).
  2. Naciśnij klawisz «Prt Sc».
  3. Przejdź do programu Paint (jest wsród standardowego oprogramowania w systemie Windows: Start-> Wszystkie Programy-> Akcesoria-> Paint).
  4. Naciśnij jednocześnie klawisze CTRL+V.
  5. Zapisz uzyskany obraz w komputerze.
Jak mogę spłacić pożyczkę?

Aby spłacić pożyczkę wejdź do Twojego Profilu, korzystając z numeru telefonu oraz hasła podanego podczas rejestracji i kliknij przycisk "Spłać pożyczkę".

Czy mogę spłacić pożyczkę przed terminem spłaty?

Tak, możesz spłacić pożyczkę w dowolnym momencie bez żadnych kar i ograniczeń.

Czy na pewno nie oszukujecie?

Na pewno. Serwis Lime-Kredyt jest własnością spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Lime-Kredyt Sp. z o.o. (NIP: 6783154750, REGON: 361575650), która działa w ścisłej zgodzie z rekomendacjami Komisji Nadzoru Bankowego i ustawodawstwem Rzeczpospolitej Polskiej (Kodeks Cywilny oraz Ustawia o Kredycie Konsumenckim). Podmiot wpisany jest do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000557478. Głównym inwestorem w spółce jest Lime Capital Partners Inc. zarejestrowany pod numerem 1862471 jako BVI Business Company. Ponadto Lime-Kredyt Sp. z o.o. jest chyba jedyną firmą na rynku z branży instytucji mikrofinansowania ujawniająca nazwiska i twarze kierownictwa.

Czy ujawnianie danych mojego konta bankowego jest bezpieczne?

Na pewno. Wprowadzając numer rachunku bankowego klienci używają szyfrowanych stron, chronionych za pomocą nowoczesnych narzędzi. Nasz serwis przechodzi regularny audyt pod kątem zgodności z międzynarodowymi systemami płatności Visa i Mastercard przeprowadzany przez konsultantów Trustwave Holdings Inc.

Dlaczego mam wam wierzyć?
  • Tutaj możesz zobaczyć wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego spółki “Lime-Kredyt” Sp. z o.o.
  • Tutaj znajdziesz informacje o udziałowcach spółki.
  • Tutaj możesz poznać osoby, które reprezentują spółkę Lime-Kredyt.
  • Twoje informacje przekazywane do serwisu LIMEowo są szyfrowane przy pomocy nowoczesnych certyfikatów SSL.